Linie telefonică națională de consultanță

18741951529

Locația dumneavoastră:Pagina principală>>Procesul de servicii

Salutul oaspeților → Observarea semnalelor → Introducere → Prezentarea produselor → Ascultarea și identificarea nevoilor clienților și realizarea combinațiilor de produse → Înregistrarea informațiilor personale și a consumului clienților → Serviciu de casă → Rămas bun clienților



I. Despre preț
Prețul este cantitatea de monedă necesară pentru schimbul unei unități de marfă cu bani (o măsură proporțională, această exprimare este greșită, indicele există doar pentru mai multe bunuri și este fără dimensiune), sau se poate spune că prețul este o manifestare a valorii (fără monedă, valoarea este deja exprimată în bani). Prețul reprezintă forma de transformare pe care valoarea de schimb a bunurilor o ia în procesul de circulație. În economie și în activitatea de afaceri, prețul este o valoare exprimată în bani stabilită pentru bunuri, servicii și active. În microeconomie, în procesul de redistribuire a resurselor între cerere și ofertă, prețul este una dintre variabilele importante.

II. Despre calitatea produsului
Calitatea este o mărime fizică care măsoară inerția de translație a unui corp, pronunciation: zhì liàng, însemnând gradul de superioritate sau inferioritate al unui produs sau al unei lucrări, creșterea calității (gradul în care un set de proprietăți inerente îndeplinește cerințele). În domeniul sociologiei, valoarea (obiectivă) sau experiența subiectivă măsurabilă, cum ar fi (observarea) calității sociale (adaptabilitatea și nivelul de trai al populației).

III. Despre transport
Transportul se referă la activitățile logistice prin care obiectele sunt mutate de la un loc la altul folosind echipamente și unelte specifice; acesta constă într-o deplasare spațială a obiectelor într-o regiune diferită, având scopul de a schimba poziția lor în spațiu.

0722639568